Webinar

B2B: Gør dine leads varme med display-annoncering

On-demand

Hvordan får, og når man ud til, kvalificerede leads som B2B-virksomhed gennem Display-annoncering?

Det kan være ret udfordrende for mange B2B-virksomheder at få succes med Display-annoncering grundet længere og mere komplekse købsrejser. Men det er bestemt ikke umuligt. 

Få løsningen i vores webinar, hvor vi kommer ind på følgende:

  • Tilpasning af målgrupper.
  • Responsive, billede- og HTML5-annoncer.
  • Hvordan man laver effektivt og visuelt fængende kreativer.
  • Performance analyse.
  • Dos and don'ts.
  • Cases og best practices.

Der vil blive talt ud fra teoretisk og praktisk perspektiv om, hvordan du kan få succes med ovenstående.

Glæd dig til en masse ny inspiration!

Katrine L. Pedersen

Associeret Konsulent, Obsidian Digital

Katrine er associeret konsulent hos Obsidian Digital og en del af Display-teamet i PPC-afdelingen. Hun lader sig inspirere af sit arbejde med forskellige kunder fra samtlige industrier samt brancher, og holder fingeren på pulsen ved at følge med i nye trends samt best practices inden for Google-universet.

Josefine P. Jeppesen

Konsulent, Obsidian Digital

Josefine er konsulent i Obsidian Digitals PPC-afdeling, hvor hun til daglig arbejder med eksekvering og strategi inden for Google Ads. Josefine har specialiseret sig i Display-annoncering, hvor hun sidder som lead på vores Display Unit.