Webinar
B2B: Gør dine leads varme med display-annoncering
On-demand
![](/64968575/77022205/d3ea3e9e4b09384c58e41599e38241ef/large/download-3-thumbnail.jpg)
Hvordan får, og når man ud til, kvalificerede leads som B2B-virksomhed gennem Display-annoncering?
Det kan være ret udfordrende for mange B2B-virksomheder at få succes med Display-annoncering grundet længere og mere komplekse købsrejser. Men det er bestemt ikke umuligt.
Få løsningen i vores webinar, hvor vi kommer ind på følgende:
- Tilpasning af målgrupper.
- Responsive, billede- og HTML5-annoncer.
- Hvordan man laver effektivt og visuelt fængende kreativer.
- Performance analyse.
- Dos and don'ts.
- Cases og best practices.
Der vil blive talt ud fra teoretisk og praktisk perspektiv om, hvordan du kan få succes med ovenstående.
Glæd dig til en masse ny inspiration!
![](https://webinar.obsidian.dk/files/r1660918229/77022248/speaker-avatar.png)
Katrine L. Pedersen
Katrine er associeret konsulent hos Obsidian Digital og en del af Display-teamet i PPC-afdelingen. Hun lader sig inspirere af sit arbejde med forskellige kunder fra samtlige industrier samt brancher, og holder fingeren på pulsen ved at følge med i nye trends samt best practices inden for Google-universet.
![](https://webinar.obsidian.dk/files/r1660918257/77022256/speaker-avatar.png)
Josefine P. Jeppesen
Josefine er konsulent i Obsidian Digitals PPC-afdeling, hvor hun til daglig arbejder med eksekvering og strategi inden for Google Ads. Josefine har specialiseret sig i Display-annoncering, hvor hun sidder som lead på vores Display Unit.