Webinars
Bag om Leverpostejen: Morten Münsters opskrift på en succesfuld kampagne
154 visninger
Selv hvis du har levet under en sten, har du set leverpostejen hærge dit nærmiljø. For efter Morten Münster lancerede sin nye bog Afdelingen for Magisk Tænkning har den været alle vegne.
Kampagnen har inkluderet en historisk effektiv forsalgs-kampagne, +250 organiske opslag fra glade læsere, et 12 meter langt rugbrød, en leverpostejs-krig mellem Stryhns, Hanegal og Danish Crown, et anonymt soundtrack af DJ Pate, et strategisk samarbejde med Shaping New Tomorrow og online ‘Beef’ med den falske Morten Münster.
Få en detaljeret gennemgang af Morten Münsters playbook for at lancere sin nye bog – og få tips og tricks til din egen lancering. For den overraskende lektion er nok i virkeligheden, at kampagnen bygger på metoder, som alle kan bruge, når de skal skabe hype eller lave en ny lancering.
Ved tilmelding får du fornøjelsen af at blive tilmeldt både Obsidian og Morten Münsters nyhedsbrev. Kan du tilmelde dig webinaret uden dem? Nej tak - det følger med :)