Webinar

Bag om Leverpostejs-kampagnen & Hvordan man bliver Danmarks mest sælgende bog

9. oktober 2025 10:00 Europe/Copenhagen

Selv hvis du har levet under en sten har du set leverpostejen hærge dit nærmiljø. For efter Morten Münster lancerede sin nye bog Afdelingen for Magisk Tænkning har den været alle vegne. 

Kampagnen har inkluderet en historisk effektiv forsalgs-kampagne, +250 organiske opslag fra glade læsere, et 12 meter langt rugbrød, en leverpostejs-krig mellem Stryhns, Hanegal og Danish Crown, et anonymt soundtrack af DJ Pate, et strategisk samarbejde med Shaping New Tomorrow og en online Beef med den falske Morten Münster. 

Få en detaljeret gennemgang af Morten Münsters playbook for at lancere sin nye bog – og få tips og tricks til din egen lancering. For den overraskende lektion er nok i virkeligheden, at kampagnen bygger på helt metoder, som alle kan bruge, når de skal skabe hype eller lave en ny lancering.

Ved tilmelding får du fornøjelsen af at blive tilmeldt både Obsidian Digitals og Morten Münsters nyhedsbrev. Kan du tilmelde dig webinaret uden dem? Nej tak - det følger med :)

Halfdan Moth Timm

Partner at Obsidian

Morten Münster

Forfatter & bestyrelsesmedlem

Morten Münster er forfatter til fire bestsellere om adfærd: ‘Personlig indflydelse’, ‘Jytte fra marketing er desværre gået for i dag’, ‘Jytte Vender Tilbage’ og ‘Afdelingen for magisk tænkning’.

Derudover står han bag danmarks største faglige nyhedsbrev ‘2 minutter‘, der hver 14. dag bliver leveret til over 60.000 mennesker.

Han har den mest populære podcast om adfærd og forandringer, der er blevet downloadet mere end 3 millioner gange. Den hedder Adfærd.

Han har arbejdet med at implementere forandringer i danske og globale virksomheder såsom Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Ørsted, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.

Morten Münster har i øvrigt også selv skrevet denne tekst.

Tilføj til kalender

Stil et spørgsmål

Spørg som (log ud)