Webinar

Bliv klogere på TikTok Ads - med TikTok & Obsidian Digital

On-demand

TikTok er på nuværende tidspunkt det hurtigst voksende sociale medie med 800 millioner brugere på verdensplan, hvorfor det i stigende grad er blevet mere relevant for virksomheder at have en tilstedeværelse på platformen.

Men hvilken generation befinder sig på platformen? Og hvad er vigtigt at have in mente, hvis man som virksomhed ønsker en tilstedeværelse?

For at besvare nogle af de spørgsmål har vi teamet os op med Louise Brink Emanuelsen, der er Agency Partner Manager og Sandra Lagergren, som er Brand Strateg hos TikTok.

Webinaret kommer til at forløbe således, at Louise og Sandra vil holde et oplæg på engelsk omkring TikTok, hvorefter Sarah Valentin Ravn og Emma Harboe vil besvare eventuelle spørgsmål fra chatten på dansk.

Webinaret finder sted den 23. maj kl. 14.00

Webinaret er gratis og skulle det ske, at du ikke har mulighed for at deltage i det, så får du tilsendt både slides og on-demand version efterfølgende, så du kan se det når det passer dig.

Skynd dig at tilmelde dig før, at det er for sent. Tik..tok..tik..tok:stopwatch:

Håber vi ses!

Bedste hilsener,

Louise, Sandra, Sarah & Emma