Webinars

Content der øger dit afkast på betalt annoncering i 2025

239 visninger
10. oktober 2024

Hvor meget tid tror du, at din mulige kunde bruger på dit opslag i Facebook eller Instagram feedet?


Svaret er… 1.4 sekunder.


Det er ca. lige så lang tid som det tager dig at læse ordet “søgemaskineoptimeringsekspert”. Eller måske faktisk lidt kortere.


Derfor er dine traditionelle annoncer ikke længere lige så effektive som før, ikke mindst fordi forbrugerne underbevidst ved, at det er en annonce.

Meta, Google og Obsidian (ca. lige store virksomheder) anbefaler alle den samme løsning: Autentisk indhold - herunder UGC (User Generated Content).


Længe har der været en opfattelse af, at man med den rette creator altid ville skabe performance. Det er ikke længere tilfældet og kvaliteten i din UGC-video er nu vigtigere end nogensinde før.

I dette webinar giver Magnus Holst Haenschke og Kasper Kristiansen dig…

  • indsigt i, hvad der skal til for at skabe effektivt UGC, som engagerer og konverterer

  • en gennemgang af de nøgleelementer, der gør en UGC-annonce succesfuld

  • konkrete eksempler og analyser af fællestræk ved vellykkede UGC-kampagner – og hvordan du kan opnå samme resultater

  • deres værktøjer til at udføre en præcis målgruppeanalyse, identificere de rette creators, og skrive scripts, der skaber resultater