Webinars

Cookie er død: Sådan sporer og tilskriver du værdi i kunderejsen i 2020

911 visninger
8. oktober 2019

Kender du begreber som ITP (Intelligent Tracking Prevention), cross device-kunderejser og datadriven attribution?

Kunderejsen i 2020 og fremadrettet er sværere at spore end nogensinde før.

Flere enheder, flere platforme og mere privacy-fokus hos både brugere og udbydere betyder, at spørgsmålet "Hvilken værdi giver min online marketing?" ikke er ligetil at svare på.

Og hvilken forskel gør det for sporing og attribution om du sælger B2C eller B2B? Det kommer vi også med vores bud på.

I dette webinar gennemgår Halfdan Timm og Steffen Hedebrandt både udfordringer, men også muligheder og løsninger på den komplekse kunderejse.

De virksomheder der måler hele kunderejsen og korrekt tilskriver værdien og morgendagens vindere.

Deltag gratis og bliv en af dem!

Oplægsholdere:

Halfdan Timm - Partner, Obsidian Digital A/S

Steffen Hedebrandt - Partner, Dreamdata.io

--

Om Dreamdata.io

Dreamdata.io kan beskrive værdien af hvert enkelt skridt på den købsrejse, som foregår, når en virksomhed handler med en anden virksomhed, altså B2B.

Det sker eksempelvis ved at tilskrive en værdi til hvert eneste stykke indhold på en hjemmeside.

Ved at gemme hvert enkelt klik fra eksempelvis reklamer i en database kan man eksempelvis konkludere, at nogle reklamer ikke fører til salg, og på den måde spare penge de steder, hvor man ikke sælger noget.

Ved at samle og sortere alle digitale fodspor, der indgår i en virksomheds købsrejse, kan Dreamdata.io vise en tidslinje, som nøjagtigt viser, hvilken værdi hver berøring i købsrejsen har.

For nyligt omtalt i Berlingske: https://www.berlingske.dk/virksomheder/dansk-datavirksomhed-henter-millioninvestering-til-at-kortlaegge

Om Obsidian Digital

Vi er et data-drevet digitalt bureau med nogle af de mest dedikerede specialister i Danmark.

Ved at kombinere teknologi, processer og de dygtigste mennesker hjælper vi danske såvel som udenlandske virksomheder med at vinde markedsandele og profit på marketingskanaler som Google, Facebook, Linkedln, Amazon, E-mail og Lean Marketing Automation.

En ting er referencer, noget helt andet er reelle korrenspondencer, anmeldelser og udtalelser.