Webinar

Cookieless tracking: Sådan måler du hændelser uden cookies ved hjælp af Server-side tracking

On-demand

Hvordan ser tracking ud i en fremtid uden cookies?

Det er svært at spå om fremtiden, men sandheden er, at der allerede findes måder, hvorpå du kan måle resultaterne af din markedsføring, ved brug af førstepartsdata og udenom cookies.

Jeg har allieret mig med Saxo Merrild, adm. direktør hos HappyHelper, til at vise dig en konkret case, så det bliver så konkret og praktisk som muligt.

Du har formentlig allerede hørt om værdien af server-side tracking, men du er måske ikke klar over hvordan de mange muligheder det åbner op for?

Ved hjælp af Server-side Google Tag manager & Stape, viser vi dig en helt ny måde at anskue tracking på, og lover at du går lidt klogere ud af det, end du kom ind.

Målgruppe: Alle der arbejder i marketing, hvor google tag manager ikke er et fremmedord, og som ønsker at måle effektiviteten af markedsføringsaktiviteter selv når hændelsen ikke sker på en hjemmeside.

Du lærer om: Server-side tracking, App tracking, CDP-databaser, cookies, førstepartsdata

Juan Felipe Simosen

Engagement Partner, Obsidian Digital

Juan har bred erfaring med både B2B og B2C kunder i alle størrelser. Han har arbejdet med performance marketing i over 9 år og er særligt glad for alt det tekniske.

Saxo Merrild

Administrerende direktør, Happy Helper

Inspireret af sin fars arbejde som pedel grundlagde Saxo virksomheden Handyhand. Tidligere i år opkøbte virksomheden Happy Helper og Saxo driver nu begge selskaber.