Webinars

Få 44% lavere CPA med vores content-framework på 55 minutter

146 views
20. maj 2025

Du kan have de skarpeste målgrupper og den mest gennemtænkte kampagneopsætning — men hvis dit content ikke performer fra første sekund, så betaler du for høje CPA’er - og har ineffektivitet mediespend. 

 

Meta, Google og Obsidian (ca. lige store virksomheder) er enige:
Content er den vigtigste brik i puslespillet, når vi arbejder med betalt annoncering.

 

Men lad os være ærlige:

Det er ikke alle dine annoncer, der følger et struktureret framework, der sikrer, at du bliver bedre hver gang og øger dit afkast indenfor betalt annoncering.

Det tager længere tid at lave den rigtige statiske annonce, du kan ikke finde en tilfældig creator og data indsigten er vigtigere end nogensinde.

 

I det her webinar viser vi dig, hvordan du med vores content-framework kan skære din CPA med op til 44% - og få dine annoncer til at performe, så dine konkurrenter kigger sig en ekstra gang over skulderen.

 

Du får:

  • Vores konkrete framework til at bygge annoncecontent, der er optimeret til paid performance

  • Eksempler på annonceformater, hooks og content-typer, der faktisk virker

  • Virkelige eksempler, tal fra rigtige virksomheder og inspiration fra alle vores samarbejder.

Format: 55 minutter. Ingen salgstaler. Ingen varm luft. Kun konkrete erfaringer og værktøjer, du kan tage direkte med tilbage i din værktøjskasse.