Webinar
Få flere nye kunder med en hybrid B2B salgs-og marketing tilgang
On-demand
B2B kundernes købsadfærd har forandret sig markant, men hvad har ændret sig, og hvordan tilpasser vi vores måde at sælge og markedsføre os på bedst muligt?
I dette co-hostede webinar præsenterer Intenz deres findings fra en ny, stor markedsanalyse af B2B salget i Danmark, og vi tager et kig på, hvad undersøgelsen viser, og hvad der kendetegner ”de nye vindere" af salget.
Det viser sig nemlig, at der kan være op til 50% mere omsætning at hente ved en hybrid salgs- og marketingtilgang.
Derfor dykker vi ned i, hvordan fremtidens salg kommer til at se ud, og hvad det kræver at tilpasse sig som sælgende organisation.
I webinaret får du gode og dårlige eksempler på omnichannel salgstilgange, og hvordan du i praksis skaber bedre sammenhængskraft mellem salg og marketing.
Rasmus og Casper giver afslutningsvis konkrete tips og skabeloner til, hvordan man får mappet den hybride salgs- og marketingproces samt hvilke overvejelser, man også bør gøre sig.
Der vil være rig mulighed for at stille spørgsmål undervejs og til sidst.
*Ved tilmeding til webinaret vil du blive tilmeldt både Obsidian og Intenz's nyhedsbrevsliste, og accepterer derfor Obsidians (https://obsidian.dk/vilkaar-for-nyhedsbrevstilmelding/) og Intenz’ (https://intenz.dk/privatlivspolitik/) vilkår for markedsføring og privatliv.
Casper Roth Lange
Casper har arbejdet med marketing og i særdeleshed digital marketing i 10 år, og til daglig sidder han med ansvaret for nogle af Obsidians største projekter, primært indenfor B2B.
Rasmus Studstrup
Rasmus har arbejdet med udvikling og træning af salgsorganisationer i 7 år. Han har erfaring som VP for salg indenfor SaaS (Software as a service) og har samtidig erfaring med udvikling af salgsorganisationer på tværs af brancher.