Webinar

Få succes med Display- og YouTube annoncering til Black Friday

On-demand

På dette webinar vil vi dele vores erfaringer fra 50+ danske og udenlandske webshops med annoncering på Google's displaynetværk samt YouTube op til Black Friday. Med en ekstrem øget konkurrence i og omkring Black Friday kræver det i særdeleshed, at vi bruger vores annoncekroner så kosteffektivt, som muligt.

På webinaret vil vi komme omkring:

  • Oprettelse af de vigtigste målgrupper
  • Kampagneperioder i og under Black Friday
  • Godt content (bannere og video)
  • Tips til kampagneopsætning

Med den enorme udvikling indenfor Google Ads og digital marketing generelt kan vi ikke blot gøre, som vi gjorde sidste år. Vi bliver nødt til at udnytte alle mulighederne på annonceplatformen, så vi skaber det mest optimale setup for at få succes til Black Friday.

Selve webinaret vil være 'hands on', hvor vi konkret viser, hvordan vi vil bygge et optimalt setup og samtidig forklarer teorien bag. Hertil vil vi inddrage relevante eksempler.

Mark Christensen

Katrine Hellesen