Webinar

Førstehjælp til din skod LinkedIn-profil

On-demand

OBS: Hvis du ikke var tilmeldt webinaret, så tilmeld dig nu og få adgang videoen on-demand!

---------------------------------

Kan algoritmen bedst lide, at du poster onsdag morgen eller torsdag aften?

Det er et trickspørgsmål. Det er ligemeget. Eller det betyder i bedste fald meget, meget lidt.

Realiteten er, at de fleste af os har nogle mindre-end-optimale LinkedIn-profiler og slet ikke behøver at tænke i algoritme-venlig timing til vores opslag.

I stedet burde vi få styr på basics, så vi kan blive fundet og finder andre.

Morten Münster og Halfdan Timm har til sammen 84.000 følgere på LinkedIn (den præcise fordeling er, ifølge Halfdan Timm, der har skrevet denne tekst, ukendt og i øvrigt irrelevant).

De to følger op på deres webinar "Førstehjælp til dit skod-nyhedsbrev" tidligere på året med et nyt, hvor emnet er kærlig behandling til din LinkedIn-profil. Alle de grundlæggende ting, du burde have styr på inden, at du bevæger dig ud i astrologi og algoritmetække. 

Det sidste webinar fik virkeligt mange positive kommentarer og en ualmindeligt negativ, og vi håber, du (måske igen) har lyst til at bruge en times tid i selskab med Morten og Halfdan, og at du går lidt klogere ud af det, end du kom ind.

 

Målgruppe: Alle der arbejder i marketing og salg - eller bare godt kunne tænke sig flere venner på LinkedIn.

Halfdan Timm

Partner, Obsidian Digital

Halfdan Timm er medstifter af og partner i Obsidian Digital. Han er også medvært på Danmarks mest populære marketing-podcast Marketing Brief.

Morten Münster

Forfatter og foredragsholder

Morten er Skandinaviens førende adfærdsdesign ekspert og forfatter til tre bestsellere - herunder. "Jytte fra marketing er desværre gået for i dag". Han har arbejdet med at implementere adfærdsdesign i globale virksomheder, såsom Novo Nordisk, Siemens og Adidas. Derudover har han gennem tiden være fast skribent på Børsen og Politiken.