Webinar

Førstehjælp til dit skod-nyhedsbrev

On-demand

Det er svært at få folk til at åbne dit nyhedsbrev i dag. Der er så meget godt indhold at vælge imellem.. og så skriver mange virksomheder virkeligt dårlige nyhedsbreve.

I det her webinar bruger Morten Münster (Jytte fra Marketing m.v.) og Halfdan Timm (Obsidian Digital) først 30-45 min. på at gennemgå, hvordan du kan redde dit nyhedsbrev.

Det er ikke med en teknisk vinkel (gem din SPF og Dmarc til en anden dag), men i stedet et spørgsmål om indhold, positionering og hvad du lover brugeren.

Det er med udgangspunkt i Mortens eget nyhedsbrev med ca. 50.000 (udelukkende glade) modtagere.

Inkl. de lav-praktiske tips til indsamling af (gode) nyhedsbrevsmodtagere, Morten selv bruger.

Webinaret er særligt relevant for dig, der har ansvar for at drive virksomhedens nyhedsbrev - aller-mest til B2B, men principperne gælder også B2C og e-com, hvis du vil sende andet end de samme kedelige tilbud ud hver eneste uge.

Inkl. 15-30 min. Q&A til sidst.

Ved tilmelding til webinaret tilmeldes du samtidigt også nyhedsbrev fra Obsidian Digital og Morten Münster. Du kan altid framelde dig begge igen.

Halfdan Timm

Partner , Obsidian Digital

Halfdan Timm er medstifter af og partner i Obsidian Digital. Han er også medvært på Danmarks mest populære marketing-podcast Marketing Brief.

Morten Münster

Forfatter og foredragsholder

Morten er Skandinaviens førende adfærdsdesign ekspert og forfatter til tre bestsellere - herunder. "Jytte fra marketing er desværre gået for i dag". Han har arbejdet med at implementere adfærdsdesign i globale virksomheder, såsom Novo Nordisk, Siemens og Adidas. Derudover har han gennem tiden være fast skribent på Børsen og Politiken.