Webinar
Førstehjælp til dit skod-nyhedsbrev
On-demand
Det er svært at få folk til at åbne dit nyhedsbrev i dag. Der er så meget godt indhold at vælge imellem.. og så skriver mange virksomheder virkeligt dårlige nyhedsbreve.
I det her webinar bruger Morten Münster (Jytte fra Marketing m.v.) og Halfdan Timm (Obsidian Digital) først 30-45 min. på at gennemgå, hvordan du kan redde dit nyhedsbrev.
Det er ikke med en teknisk vinkel (gem din SPF og Dmarc til en anden dag), men i stedet et spørgsmål om indhold, positionering og hvad du lover brugeren.
Det er med udgangspunkt i Mortens eget nyhedsbrev med ca. 50.000 (udelukkende glade) modtagere.
Inkl. de lav-praktiske tips til indsamling af (gode) nyhedsbrevsmodtagere, Morten selv bruger.
Webinaret er særligt relevant for dig, der har ansvar for at drive virksomhedens nyhedsbrev - aller-mest til B2B, men principperne gælder også B2C og e-com, hvis du vil sende andet end de samme kedelige tilbud ud hver eneste uge.
Inkl. 15-30 min. Q&A til sidst.
Ved tilmelding til webinaret tilmeldes du samtidigt også nyhedsbrev fra Obsidian Digital og Morten Münster. Du kan altid framelde dig begge igen.
Halfdan Timm
Halfdan Timm er medstifter af og partner i Obsidian Digital. Han er også medvært på Danmarks mest populære marketing-podcast Marketing Brief.
Morten Münster
Morten er Skandinaviens førende adfærdsdesign ekspert og forfatter til tre bestsellere - herunder. "Jytte fra marketing er desværre gået for i dag". Han har arbejdet med at implementere adfærdsdesign i globale virksomheder, såsom Novo Nordisk, Siemens og Adidas. Derudover har han gennem tiden være fast skribent på Børsen og Politiken.