Webinar

Fra toplinje til bundlinje: Maksimer profit i din e-com forretning

20. februar 2025 10:00 Europe/Copenhagen

Marketing skal ikke bare være en omkostning – det skal være en motor, der driver din bundlinje.

Dette webinar handler om at maksimere profit i din e-commerce forretning ved at fokusere på det, der virkelig tæller. Vi er ikke her for at prale med millionvækst og ROAS 20 – det er nemt at vise flotte tal uden at fortælle hele historien.

I stedet deler vi vores erfaringer med, hvordan marketing bliver en investering, der giver reelt afkast - og ikke bare et middel til at nå et omsætningsmål.

 

Webinaret handler ikke om kampagnemålsætninger eller smarte måleværktøjer. Det handler om noget så simpelt som budgettering - og hvordan du får mere ud af mere.

 

Vi dykker ned i:

  • Hvor du IKKE skal bruge penge, selvom det tidligere har set ud til at virke.

  • Hvordan du bør arbejde med dine budgetter og omkostningspuljer 

  • Hvordan marketing både skal anses som en investering og en omkostning. 

I 2025 handler det ikke længere om at jage eksplosiv toplinjevækst. Tiden kræver et strategiskifte: fra imponerende salgsgrafer til sorte tal på bundlinjen.

Morten Bie Petersen

Managing Director, Obsidian Digital

Morten Bie er Managing Director i Obsidian Digital. Morten er specialiseret i Facebook, LinkedIn, TikTok og Snapchat annoncering, hvor han står bag flere officielle success stories - anerkendt fra platformene.

Emil Gersager Sponholtz

Head of Client Management, Obsidian Digital

Emil Gersager Sponholtz er leder af Client Management-afdelingen hos Obsidian Digital i Danmark. Med over 8 års erfaring inden for marketing, specialiserer han sig i performance marketing og har med succes hjulpet adskillige B2C-, DTC- og B2B-virksomheder med at skalere ved at øge indtægter og erhverve kunder.

Tilføj til kalender

Stil et spørgsmål

Spørg som (log ud)