Webinar
Fra toplinje til bundlinje: Maksimer profit i din e-com forretning
20. februar 2025 10:00 Europe/Copenhagen

Marketing skal ikke bare være en omkostning – det skal være en motor, der driver din bundlinje.
Dette webinar handler om at maksimere profit i din e-commerce forretning ved at fokusere på det, der virkelig tæller. Vi er ikke her for at prale med millionvækst og ROAS 20 – det er nemt at vise flotte tal uden at fortælle hele historien.
I stedet deler vi vores erfaringer med, hvordan marketing bliver en investering, der giver reelt afkast - og ikke bare et middel til at nå et omsætningsmål.
Webinaret handler ikke om kampagnemålsætninger eller smarte måleværktøjer. Det handler om noget så simpelt som budgettering - og hvordan du får mere ud af mere.
Vi dykker ned i:
Hvor du IKKE skal bruge penge, selvom det tidligere har set ud til at virke.
Hvordan du bør arbejde med dine budgetter og omkostningspuljer
Hvordan marketing både skal anses som en investering og en omkostning.
I 2025 handler det ikke længere om at jage eksplosiv toplinjevækst. Tiden kræver et strategiskifte: fra imponerende salgsgrafer til sorte tal på bundlinjen.

Morten Bie Petersen
Morten Bie er Managing Director i Obsidian Digital. Morten er specialiseret i Facebook, LinkedIn, TikTok og Snapchat annoncering, hvor han står bag flere officielle success stories - anerkendt fra platformene.

Emil Gersager Sponholtz
Emil Gersager Sponholtz er leder af Client Management-afdelingen hos Obsidian Digital i Danmark. Med over 8 års erfaring inden for marketing, specialiserer han sig i performance marketing og har med succes hjulpet adskillige B2C-, DTC- og B2B-virksomheder med at skalere ved at øge indtægter og erhverve kunder.