Webinar

Google trends og prioriteter resten af året og i 2023

28. september 2022 13:00 Europe/Copenhagen

På dette webinar vil to skarpe Googler's, Agency Account Strategist Kathrine Lindholm og Troels Johansson, samt Obsidian Partner, Casper Hessellund gennemgå en masse spændende ting omkring det nye kampagne format fra Google "Performance Max" og største tendenser og prioriteter fra Google året ud.

Så vil du have det nyeste af det nyeste fra Google, samt have muligheden for at stille spørgsmål undervejs, så skal du tilmelde dig dette webinar. 

Det bliver enormt spændende og uden tvivl givende i forhold til Google Ads og Performance Max.

Troels Johansson

Agency Account Strategist, Google

Kathrine Lindholm

Agency Growth Strategist, Google

Som strateg i Google, konsulterer og samarbejder Kathrine med Danmarks top digitale bureauer om at vækste bureauet og deres kunder gennem Googles produkter, datadreven udvikling og digitale marketingstrategier. Derudover, er Kathrine en del af Google EMEAs Retail Task Force team og #IAmRemarkable facilitator, hvor hun laver workshop for virksomheder som bl.a. Spotify og L’Oréal.

Casper Hessellund

Partner, Obsidian Digital

Casper har mere end 8 års erfaring med Google Ads for nogle af de største virksomheder i Danmark. Han arbejder med kunder i +30 markeder på over 25 forskellige sprog, og i 2021 håndterede han over 275 mio kr. i Google Ads budget for sine kunder.

Dette webinar er færdigt.