Webinar

Hvad har vi lært af at bruge over 500.000 kr. på TikTok

On-demand

De fleste kender TikTok som en organisk og social platform med uendelige af kreative videoer. I Juni 2020 blev TikTok for Business lanceret, og siden der har væksten været eksplosiv, og ses som den nye, store annonceringsplatform. 

Vi har på nuværende tidspunkt brugt over 500.000 kr. på TikTok, og har allerede fået gode learnings på hvilke virksomheder, det er mest relevant for og hvilke virksomheder, som bør vente lidt endnu. 

TikTok skal nu ses og implementeres som et led af din virksomheds marketingstrategi, og vi har gode cases på, hvordan det fungerer i praksis. 

 Til dette webinar vil Nadja Brehmer og Morten Bie til at fortælle om hvordan annoncering på platformen foregår fra A-Z, eksempler på gode case, hvilke learnings der nu allerede er samt hvad der er at vente forude for resten af 2021.

Nadja Brehmer

Konsulent, Obsidian Digital

Morten Bie

Co-Head of Social, Obsidian Digital