Webinar

Hvordan du lykkes med eksport til Tyskland via digital marketing

On-demand

De fleste danske e-commerce virksomheder er enige om at Tyskland er et attraktivt eksportmarked med sine 83 mio. indbyggere og tætte geografiske placering til Danmark. 

Alligevel kæmper mange med for alvor at slå igennem og gøre det til et profitabelt marked.

Vores erfaring fortæller os, at en del af problemet ofte kan findes i en for hurtig entré, hvor der ikke er lavet en ordentlig go-to-market strategi der er skræddersyet til det tyske marked.

I dette webinar gennemgår vi de 3 faser alle e-commerce virksomheder bør gå igennem, inden de gør entré på det tyske marked, og kommer bl.a. ind på:

  • Væsentlige lokale forhold du skal være opmærksom på
  • Hvordan du laver et overskueligt overblik over konkurrencesituationen
  • Hvilke spørgsmål i bør stille jer selv internt
  • Hvordan du kan udvikle og sikre det strategiske fundament
  • En øvelse der kan hjælpe med operationalisering og planlægning

Jonas Djernæs

Mark Jonassen