Webinar
iOS26 kan smadre dine annoncer: hvad, hvorfor og hvordan du løser det.
17. september 2025 10:00 Europe/Copenhagen

Med den kommende iOS 26 og Safari-opdatering, der lanceres i september 2025, står digitale marketingfolk overfor endnu en tracking-udfordring: Apple fjerner GCLID (Google Click Identifier) og andre klikparametre fra URL’er i standard browsing-mode.
Det kan få store konsekvenser for din evne til at måle, optimere og attribuere resultater i Google Ads, Meta og andre platforme.
I dette webinar gennemgår vi:
Hvad ændringen konkret betyder for dine kampagner
Hvordan du måler den potentielle effekt
Hvorfor klik id’er fjernes – og hvordan det påvirker attribuering af dine kampagner
Hvilke løsninger og workarounds du kan implementere
Deltag og få konkrete råd, så du kan stå stærkt, når iOS 26 ruller ud!

Juan Felipe Simonsen
Juan er Engagement Partner i Obsidian. Han arbejder med både B2B og B2C kunder i alle størrelser. Han har arbejdet med performance marketing i over 6 år og er særligt glad for det tekniske og kodning - og er derfor lidt af en nørd med en stor kærlighed til AI.
