Webinar

Kom i gang med YouTube Ads som e-commerce

On-demand

I dette webinar vil vi dykke ned i en disciplin, som vi ser mange e-commerce virksomheder kæmper med – netop at få aktiveret YouTube Ads (profitabelt) i deres marketing mix.

Kan du genkende denne problemstilling, er dette webinar noget for dig.

På 60 minutter går vi igennem 4 vigtige områder, så du bedre kan vurdere, hvad der skal til for at få succes med YouTube Ads. Vi går disse fire områder igennem:

  • Målsætning
  • Målgrupper
  • Content
  • KPI’er

Vi starter med at få defineret, hvad vi vil opnå med vores annoncering. Afhængig af det kigger vi på målgrupper sammen, så der er en rød tråd.

Hertil gennemgår vi ABCD frameworket for udvikling af content til YouTube annoncering – et afgørende punkt for at få din målgruppe til at se dit indhold og din målsætning nåes.

Slutteligt kigger vi ind i relevante KPI’er afhængig af funnel stages.

Glæd dig til at se med!

Mark H. Christensen

Co-Head of PPC, Obsidian Digital

Mark har 5+ års erfaring med Google Ads og digital marketing og leder til dagligt PPC-teamet i Obsidian Digital. Mark har arbejdet med mere end 50 forskellige danske og udenlandske kunder fra forskellige industrier og lande.

Caroline Meincke Kastrup

Senior Konsulent, Obsidian Digital

Caroline er til dagligt specialist hos Obsidian Digital, hvor sidder med annoncering og sparring i Google Ads. Hun har erfaring med eksekvering og strategi inden for en bred vifte af industrier og virksomhedsstørrelser, og er dertil YouTube lead.