Webinar
Planen for profit: Filip og Firtal Webs plan for et rekord-sættende Q4
8. oktober 2024 13:00 Europe/Copenhagen
Firtal Web er en fantastisk e-handelsvirksomhed og er halvvejs til en milliard i omsætning.
Men den omsætning kommer ikke af sig selv - især ikke i 2024, hvor landskabet er kompetitivt med konkurrenter både i og udenfor Danmark.
Filip Evaldsen har ansvaret for at sikre, at Firtal Web når sine ting. Det kræver overvejelser inden for bl.a. Retail media, forecasting og budgettering, hvordan og om Black Friday er en god business case og meget mere.
Dette webinar vil være 30 minutter med brugbare indsigter i en af de bedste danske webshops krydret med erfaringer fra arbejdet med ambitiøse virksomheder i Obsidian Digital.
Nogle af de ting vi kommer til at snakke om er:
Black Friday er en god business case eller ej? (hvordan skal du gribe den an)
Koordinering, eksekvering og processer
Forecast før og evaluering efter
Retail Media
Feed optimering og håndtering
Vi kommer til at dele konkrete tips til de forskellige punkter, som gør du kan implementere det i din forretning og få et rekordsættende Q4.
Filip og jeg kommer til at svare på spørgsmål efter webinaret.
OBS! Hvis du tilmelder dig til webinaret gennem opslag fra Facebookgruppen ‘Iværksætter Netværk (IVN)’, vil du ligeledes blive skrevet op til IVN’s nyhedsbrev.
Casper Hessellund
Casper er Partner i Obsidian Digital med +10 års erfaring i at hjælpe virksomheder med vækste på +30 markeder gennem strategisk og eksekverbar digital markedsføring.
Filip Evaldsen
Filip er CMO i Firtal (del af Matas Group) med erfaring i forretningsudvikling, strategi og digital marketing. Han er altid på jagt efter ny viden i en konstant foranderlig e-handelsbranche.