Webinar
Sådan laver du AI-tekster, en tekstforfatter ikke kunne have gjort bedre
On-demand

ChatGPT, Claude og Grok er fantastiske værktøjer. Men de har alle sammen den samme udfordring: Hvis du ikke er opmærksom, så kommer din tekst til at lyde ... meget AI-genereret. Du kender godt problemet:
Unødvendige emojis (vi kigger især på dig)
Store Begyndelsesbogstaver I Dine Titler
Storladne beskrivelser om de rejser, brugeren skal ud på (i din tekst om et tilfældigt køkkenprodukt)
Den gode nyhed er, at det kan løses. Vi arbejder i Obsidian Digital med Programmatic SEO. Det handler om at bruge Large Language Models som ChatGPT og Claude til at producere indhold og udgive det på skala. I webinaret her sætter vi specifikt fokus på tekstforfatter-delen.
Altså: Hvordan får du ChatGPT til at skrive som de bedste tekstforfattere? Vi går teknisk til værks og viser, hvordan vi selv gør - inkl. eksempler på prompts og Make-flows.
Målgruppen: Digital marketing-ansvarlige, der ikke har tid til at skrive alle deres tekster selv.
Klik her for at tilmelde dig (begrænsede pladser).

Halfdan Timm
Halfdan Timm er medstifter af og partner i Obsidian Digital. Han er også medvært på Danmarks mest populære marketing-podcast Marketing Brief.

Casper Høeg Pedersen
Casper Høeg Pedersen er Programmatic SEO-konsulent i Obsidian. Hvad er det? Programmatic SEO handler om at bruge LLM'er som ChatGPT og no-code værktøjer som Make til at automatisere SEO-processer og øge outputtet. Derudover er han aalborgenser, men det kan man næsten ikke høre på ham.