Webinar

Sådan laver du AI-tekster, en tekstforfatter ikke kunne have gjort bedre

On-demand

ChatGPT, Claude og Grok er fantastiske værktøjer. Men de har alle sammen den samme udfordring: Hvis du ikke er opmærksom, så kommer din tekst til at lyde ... meget AI-genereret. Du kender godt problemet:

  • Unødvendige emojis (vi kigger især på dig)

  • Store Begyndelsesbogstaver I Dine Titler

  • Storladne beskrivelser om de rejser, brugeren skal ud på (i din tekst om et tilfældigt køkkenprodukt)

Den gode nyhed er, at det kan løses. Vi arbejder i Obsidian Digital med Programmatic SEO. Det handler om at bruge Large Language Models som ChatGPT og Claude til at producere indhold og udgive det på skala. I webinaret her sætter vi specifikt fokus på tekstforfatter-delen.

Altså: Hvordan får du ChatGPT til at skrive som de bedste tekstforfattere? Vi går teknisk til værks og viser, hvordan vi selv gør - inkl. eksempler på prompts og Make-flows.

Målgruppen: Digital marketing-ansvarlige, der ikke har tid til at skrive alle deres tekster selv.

Klik her for at tilmelde dig (begrænsede pladser).

Halfdan Timm

Partner, Obsidian Digital

Halfdan Timm er medstifter af og partner i Obsidian Digital. Han er også medvært på Danmarks mest populære marketing-podcast Marketing Brief.

Casper Høeg Pedersen

Programmatic SEO Consultant, Obsidian Digital

Casper Høeg Pedersen er Programmatic SEO-konsulent i Obsidian. Hvad er det? Programmatic SEO handler om at bruge LLM'er som ChatGPT og no-code værktøjer som Make til at automatisere SEO-processer og øge outputtet. Derudover er han aalborgenser, men det kan man næsten ikke høre på ham.