Webinar

Sådan laver du B2B-content der skaber leads og salg

On-demand

B2B-kreativitet er en mangelvare. I alt for mange annoncer ser vi de samme kedelige billeder, de samme generiske budskaber, og en total mangel på engagement. Det er, som om det er blevet standard at være lige så spændende som at se maling tørre. 

 

Hvis du læser den her beskrivelse, og det vækker nogle følelser i dig, er det så fordi det er rigtigt? 

 

Det her webinar handler ikke om at kritisere eller være bedrevidende. Tværtimod. Vi vil gerne vise dig, hvordan du laver bedre B2B-content. 

 

Du betaler for annoncer, der ikke skaber resultater. Det er spild af penge — og i værste fald, spild af din tid og energi.

Og fordi så mange B2B-virksomheder endnu ikke har turde at differentiere deres corporate indhold, inddrage andre content-formater og vinkler, så har du en kæmpe fordel. For så er der kun endnu større chance for, at dit content står ud, bliver husket og konverterer. 

I dette webinar afslører vi, hvordan du undgår de klassiske fejl, som langt de fleste B2B-annoncører begår. Vi viser dig, hvordan du laver content, der får dine konkurrenter til at kigge sig en ekstra gang over skulderen. Vi inspirerer til kreativitet - og anbefaler kreativitet som en direkte del af din digitale strategi. 

 

Du får:

  •  Vores framework til at bygge content, der både engagerer og konverterer på bl.a. LinkedIn

  •  Flere forskellige typer content, bygget på koncepter, der virker i dag, i morgen og næste år

  • En øjenåbner til content, der er overset, undervurderet og som alt for få bruger i deres annoncering.


Morten Bie Petersen

Engagement Partner, Obsidian

Morten er specialiseret i Facebook, LinkedIn, TikTok og Snapchat annoncering, hvor han står bag flere officielle success stories - anerkendt fra platformene.

Magnus Holst Haenschke

Creative Ads Specialist, Obsidian