Webinar

Sådan skaber fashion virksomheder resultater med Marketing Automation

On-demand

De senere år, har mange virksomheder haft øget fokus på Marketing Automation, og det er der rigtig god grund til.

Med stigende konkurrence på annoncering og udfordringer vedrørende tracking, er owned channels vigtige at prioritere.

Fashion branchen er blandt de industrier med bedst performance når vi taler Marketing Automation.

Faktisk har fashion en 12,83% højere konverteringsrate end gennemsnittet (ifølge Klaviyo).

Arbejder du inden for fashion, og vil du lære, hvordan du udnytter din virksomheds potentiale inden for Marketing Automation?

Så deltag i vores webinar. Vi vil blandt andet berøre emner som valg af platform, flows, segmentering og personalisering.

Mark Jonassen

Client Manager, Obsidian Digital

Mark har mere end 6 års erfaring med digital marketing indenfor fashion & lifestyle fra både bureau og brands. Igennem årene har Mark arbejdet med mere end 40 brands både nationalt, internationalt og globalt.

Sebastian Kofoed

Konsulent, Obsidian Digital

Sebastian håndterer til dagligt vores større kunders Marketing Automation strategi og eksekvering, særligt inden for ecommerce og fashion. Tidligere har Sebastian arbejdet med abonnementsforretninger, hvorfor han altid har stort fokus på LTV, churn rate og loyalitetsprogrammer.